12 Ekim 2012 Cuma

EŞ ARIYORUM !!!

Siparişlerimin gelmesiyle alışveriş çılgınlığım şimdilik sona erdi. Tabi ki her kadının olduğu gibi benim de gözüm sürekli yeni kıyafetlerin, takıların, ayakkabıların vs. üstünde. Ama kendimi durdurmayı başarabiliyorum. Şimdilik... Tabi ki hiç bir şey vitrinlere veya alışveriş sitelerine bakmama engel olamıyor. Orada ben bile kendime söz geçiremiyorum.

Bu "hobi"mi sona erdirdikten sonra yeni "hobi" edindim kendime. Eş arıyorum. Bana göre dünyanın en yakışıklı erkeği olan köpeğim Paşa'ya dünyalar güzeli bir gelin (dişi) arıyorum. :)

Paşa siyah, saf kan bir Labrador Retriever. 7 buçuk yaşında ve 30 kilo. Arkadaş canlısıdır, kimilerine göre fazla yılışık bile olabilir. :) Şu hayatta asla bıkmayacağı tek şey top oynamak sanıyorum. Yorgunluktan geberseniz bile o top uzağa atılacak arkadaş! Fazlasıyla akıllı, çok fazla sırrımı biliyor. Neyse ki konuşamıyor. :) Dertleşmek için birebirdir, sıkılmadan saatlerce dinleyebilir. Ve daha bir sürü özelliğiyle ideal bir damat adayıdır. :)

Yineliyorum ilk yazımda okunma kaygım yok demiştim ama eğer oralarda bir yerlerde sesimi duyurabildiğim birileri varsa bana yardım edin lütfen. Anneanne olmak için sabırsızlanıyorum. :)

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder