27 Ekim 2011 Perşembe

Van İçin Tek Yürek

Öğlen yaklaşık 1 hafta önce internette tanıştığım biriyle konuşuyorduk. Bana Van'a yardım etmek için İzmir'de nereye gidebileceğini sordu. Biraz araştırmadan sonra Bornova'da Uğur Mumcu Kültür Merkezi'nde saat 15:00'a kadar yardımların toplanacağını öğrendik. İkimizde apar topar elimizden ne geliyorsa her şeyi toparlayıp götürdük.

Benim için o olmasaydı, onun için de ben olmasaydım, belki ikimizde bu küçücük yardımları yapamayacaktık. Bu yüzden ona buradan tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Sonra öğrendim ki tam 15 televizyon kanalı bütün reyting kaygılarını bir kenara bırakıp Van'daki depremzedelere yardım için program yapacaklarmış. CNN Türk, Kanal D, Atv, Star Tv, Fox, NTV, Kanaltürk, Beyaz Tv, A Haber, 24, Habertürk, Kanal 58, Fenerbahçe Tv, Bea Tv ve Powerturk Tv. Benim için bu gecenin kahramanları arasındalar. Tabi bir de yaklaşık 62 milyon TL bağış yapan Türk halkı.



Program saat 22:30'da başladı ve 03:00 civarı bitti. İzlediğim saatler boyunca yardımlar geldikçe, insanların hayatında hiç tanımadığı insanlar için neler yaptıklarını gördükçe hem sevinçten hem de üzüntüden bolca ağladım. Aslında söylemek istediğim daha çok şey var, herkesin sürekli söylediği şeyler... Bu yüzden de kendime saklayacağım merak etmeyin. 

Sadece, yıllardır ödenen deprem vergilerinin nereye gittiğini merak ettiğimi söylemek zorundayım. En kısa zamanda bununla ilgili bir açıklama olmasını umuyorum. 

Acayip klişe şeyler yazdım. Ama ne yapayım, içimden bunlar geliyor. Kalbim Van'daki hiç tanımadığım, yaşam savaşı veren insanlarda.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder